28.08.2008 23:37 - В ОБЩ И ЛИЧЕН ПЛАН З А Щ О ?
Прочетен: 1993 Коментари: 9 Гласове:

В ОБЩ И ЛИЧЕН ПЛАН  З А Щ О ?

Фундаменталните научни открития и изобретения стават не винаги в официалните научни институции с добра апаратура и солидно подготвени специалисти.

По някога те стават извън тях от хора без специално образование и научни титли.

Защо , когато това стане научните и административни и други институции вместо да помагат те се изправят срещу тези “некомпетентни  и недостойни “ откриватели и изобретатели?

Защо , когато Коперник с проста апаратура от кулата на манастира на балтийско море достига до хелеоцентричната система вместо да му помогнат официалните институции  го обявяват за еретик?

Защо , когато Галилей  открива, че гравитационното ускорение не зависи от масата на телата, които падат в гравитационното поле, без което Нютон не би могъл да изгради своята небесна механика, а днешните космически кораби с космонавти в тях не биха били възможни,   вместо да му помогнат официалните институции го съдят и осъждат, като еретик.?

Защо , когато Ж.Бруно достига до обективната истина, че както земята, така и звездите са изградени от материя, вместо да му помогнат официалните институции го съдят и изгарят на клада.?

Защо , когато Р.Майер открива закона за съхранение на енергията официалните научни институции вместо да му помогнат го обявяват за луд.?

Защо в продължение на 47 години нито една научна , административна,  информационна и друга официална институция у нас  не указа и продължават да не указват помощ, моите резултати с които достигнах до откритието “НАЛИЧИЕ НА УСЛОНИЯ, ПРИ КОИТО ГРАВИТАЦИОННОТО ПОЛЕ НЕ Е КОНСЕРВАТИВНО”   и  изобретените  на базата на него от мен и моите съавтори  ДИРЕКТИНИ ГРАВИТАЦИОННИ ДВИГАТЕЛИ , да се проверят и помогне да се реализират за доброто на хората.?

Тонове хартия изписах да моля за такава проверка тези , които могат да помогнат без резултат.

Защо Президентът и президентската институция не помогнаха?

Защо Председателят  на народното събрания  и неговата администрация не помогнаха?

Защо Председателя на Българска академия на науките и неговата администрация не помогнаха?

Защо научно техническите институти и техническите университети, в чието възможности са възможностите да направят проверките, за които молих и моля не ги направиха ?

Защо съдебните институции, включително и Върховният административен съд до чието петчленен състав стигнах не помогнаха?

Защо информационните институции, които често пъти за много по малко значими за хората проблеми отделят прекалено внимание , не отделиха нужното внимание да се проверят получените от мен и моите съавтори резултати, за да може България да напрани нещо с което утре да се гордее., да положи началото на бъдещата директна гравитационна енергетика с неограничени възможности за икономически изгоден и безопасен добив на енергия , на базата на гравитационното поле на земята и други небесни тела, като естествени и неизчерпаеми източници на енергия?

Защо?..Защо?.. Защо?..

Кой би могъл да отговори конкретно и достоверно на всички тези въпроси?

Ако някой може това да направи ? Нека да го направи.

05.01.2008г.

Тагове:   общ,

1. physnews - защото това, което
01.09.2008 18:43
предлагаш е смешно за всеки физик. звучиш наивно. това са, меко казано, АБСОЛЮТНИ глупости. ако желаеш, ще ти обясня къде грешиш, белким прихванеш нещичко, за да не се излагаш с постове като тези. пък и вземи прочети малко физика и математика.
2. gmihov - В отговор на коментара.
01.09.2008 23:24
Ако може посочете , кое конкретно е недостоверно и звучи смешно.
3. physnews - ето например,
02.09.2008 08:03
помисли:

когато с твоите съавтори имате идея и публикувате, да кажем, някаква формула, изразяваща физичен според вас закон,

то с елементарна научна култура се вижда, че този закон е грешен. или мерните единици не са му наред, или пък взима от една дефиниция едно, от друга друго и т.н.

ами никой няма и да направи нищо. да не говорим, че даже не искаш и да се мръднеш за среща с потеницален инвеститор.
4. gmihov - В отговор на коментара.
02.09.2008 11:13
Истинските инвеститори сами дирят къде най - изгодно да вложат инвестициите си. Не чакат някой на крака срещу инвестиция от един милион да отиде и да им предложи нещто, която струва повече от колкото всички петролни залежи на зеимята.
На мен лично не ми е необходим един милион. Но на този етап той е необходим да се отворят вратите към природно богаство, чиеето размери и изчерпване няма край докато земята съществува и човека на нея.
5. physnews - :-)
02.09.2008 13:35
ето това е отговора на въпроса ти "защо". дали е изгодно или не, трябва да ме убедиш, защото в момента виждам само общи, ненаучни и грешни физични псевдо-"идеи". т.е. виждам загуба на ресурси и време. поне ми е забавно, защото грешките са ти за физика от 5 клас (буквално, там се учат основни формули за движението, които ти май не си и виждал) ;-)

6. gmihov - В отговор на коментара.
02.09.2008 22:59
Прав сте . Преди седемдесет и повече години съм учил физика и съм забравил мого от това, което съм учил. Знам, че много неща не знам, но малкото което знам, го знам добре.
Например знам, че гравитационното поле не е консервативно и директните гравитационни двигатели не са вечен двигател.
Уверен съм , че Вие имате много повече конкретни познания от мен с които може да докажете, това, което аз знам, но не знаете че можете да направите. И не само Вие имате тези познания, имат ги и добрите ученици от средните училища, но и те не знаят, че с тях могат да докажат и потвърдят това, което аз зная.
7. physnews - физиката преди
02.09.2008 23:41
70 години беше различна - нямаше развита квантова механика, нямаше квантова теория на полето, да не говорим за теория на хаоса. нито пък стандартен мдоел на елеменарните частици и електрослабо взаимдоействие. физиката от преди сеемдест години в гоялмата си част е просто вредна. затова има хора, които обясняват как имало само една материя и как може да се направи гравитационне двигател по откровено ненаучен начин, основан на грешни формули.

питам с думи просто: представи ми черно на бяло твоята идея или само теорията и формулите като едно последователно цяло, без общи лафове, с математика. ако не открия грешки в тях, ще ти дам моментално финансиране и хонорар. ако ли не - поживо поздраво ;-)
8. gmihov - В отговор на коментара.
03.09.2008 07:26
С финансирането и хонорара ,който ще ми предложите не можете за заплатите реалната стойност на това, което искоте. Все пак ми е интересно какво финасиране и какъв хонорар бихте могли да ми предложите.
9. physnews - това е плод на договорка между нас:-)
03.09.2008 08:15
имам възможности, имам и интерес за качествени идеи. като ми представиш идеята си черно на бяло, ще преценя. стига да не е пълна простотия.

«  Март, 2024