КАКВО ПРИЕМА , ОБЯСНЯВА , ОТКРИВЯ И ДОКАЗВА ТЕОРИЯТА ЗА БАЗОВАТА ДЪЩНОСТ НА ВЕЧНОСТТА ?
Автор: Г.К.Михов
П Р И Е М А:
1. Приема, че има само една вечност ,като реалност ,като реален Бог и втора такава няма и не може да има.
2. Приема ,че базовата същност на тази Вечност-Бог е неделимото и вечно триединство от: пространство-материя-движение.
3. Приема, че това неделимо и вечно триединство е необяснимо с нищо друго освен със собствената си същност.
4. Приема, че това триединство,безначално и безкрайно,не създаемо и неунищожаемо обуславя и обяснява със своята същност всичко преходно.
5. Приема, че то е база,творец и рушител на всичко преходно от себе си,в себе си, в т.ч. и на човека с тяло,ум и чувства.
6. Приема, че освен неделимото и вечно триединство и произтичащите от него вечни и ненарушими природни закони друга реална вечност няма и не може да има.
7. Приема, че освен общата характеристика за неделимото и вечно триединство,като база,творец и рушител на всичко преходно от Вечността-Бог собствена характеристика,която ги отличава едно от друго имат и неговите компоненти:пространство, материя, движение, независимо от това, че те са неделими едно от друго.
8. Приема, че не само неделимото триединство от пространство –материя движение,като цяло е необяснимо с нищо друго освен със собствената си същност, но с нищо друго не са обясними ,освен със собствената си същност по отделно и пространството, материята, движението,което прави независима същността им на едно от друго.
9. Приема, че докато материята има вещеви характер,то пространството и движението нямат такъв.
10. Приема, че пространството със своята нематериална същност има само измерения и никакви качества и взаимодействие с материята и движението.
11. Приема, че всяка една от трите компоненти на неделимото и вечно триединство от пространство-материя-движение съдържа в себе си другите две и се намира в тях.
12. Приема, че всяка една от трите компоненти на неделимото и вечно триединство от: пространство –материя- движение е напълно прозрачно за останалите две.
13. Приема, че материята съществува в безкраен брой структурни форми с пространствени размери между две недостижими граници: н у л а т а и б е з к р а н о с т а.
14. Приема, че пространството и материята са абсолютни категории, което значи,че определена част от тях е еднаква спрямо всички отправни системи
15. Приема, че определено количество движение ,като количествена мярка на движението е различно спрямо различните отправни системи, в резултат на относителността на движението.
16. Приема,че в съответствие със съхранението на пространството, материята, движението няма и не може да има преход между трите компоненти на неделимото и вечно триединство . Не може пространство да премина в материя и движение и те в пространство. Не може материята да премине в пространство и движение и те в материя. Не може движението да премине в пространство и материя и те в движение .
17. Приема, че движението е единственото творческо начало , присъщо само на Вечността –Бог и на нищо друго.
18. Приема, че със своето базово качество и н е р т н о с т а материята е инертен строителен материал на Вечността –Бог и нищо друго.
19. Приема, че пространството със своята не материална същност е единственият безкраен, неподвижен терен в който Вечността –Бог от себе си, в себе си изгражда и разгражда всичко преходно.
20. Приема, че над не делимото триединство от : пространство-материя- движение ,като базова същност на Вечността –Бог няма и не може да има нищо друго.
21. Приема, че и разумът и чувствата са продукт на базовата същност на Вечността –Бог и без всеобщ разум не може да има и индивидуален такъв, както без всеобщото пространство не може да има частично такова, без всеобщата материя отделни неини структурни форми, без всеобщото и съхранимо движение отделно единично движение.
22. Други.
О БЯ С Н Я В А :
1. Откритите и формулирани принципи от Нютон за инертността, действието и противодействието и пропорционалността на силата на масата на телата с инертността на материята ,като нейно базово качество.
2. Непълнотата на открития и формулиран от Нютон закон за силата с която се притеглят две тела с отсъствието в него на относителността на движението, което го прави частен случай на общия закон за гравитационната притегателна сила , открит и формулиран от мен /Г.Михов/, при създаването на Теорията за безкрайност на енергията във времето и общата теория за енергийните потоци /енергийните полета/, обосновани от съхранението и относителността на движението.
3. Механизма на силово въздействие при право и обратно действуващите енергийни потоци даващи възможности за директно черпене на енергия от тези потоци.
4. Силата ,като продукт на движението и количествен израз на обмен на движение между структурните форми на материята.
5. Вечния сблъсък между структурните форми на материята със съхранението на движението при което имаме:
1. Пренос на движение от една структурна форма на материята в друга.
2. Пораждане на физическа сила.
3. Разграждане на едни и изграждане на други структурни форми на материята.
4. Пораждане на корпускуларни и вълнови енергийни потоци , формиращи енергийни полета в пространствата, които изпълват.
5. Липсата на неподвижна структурна форма на материята в пространството със съхранението на движението.
6. Синхронизиране на часовниците с двупосочна информация
при движещи се една спрямо друга системи.
7. Еднаквата скорост на корпускуларните излъчвания от телата във всички посоки ,независимо от това неподвижни или подвижни са тези тела с инертността на материята.
8. Еднаквото гравитационно ускорение за всички тела ,независимо от масата им с механизма на гравитационното силово въздействие.
9. Зависимостта на гравитационното ускорение от плътността на гравитационното поле и независимостта му от масата на телата върху които действува гравитационната сила.
10. Не консервативния характер на гравитационното поле с гравитационно обосновани промени в обемите и масите на телата .
11. Неизчерпаемостта на енергията и импулса на енергийните потоци докато те съществуват със наличието на движението при тях.
12. Центробежната сила ,като продукт на инертността на материята, а центростремителната ,като израз на външно силово въздействие ,каквато е при небесните тела движещи се по орбити род влияние на гравитационната притегателна сила.
13. Други
О Т К Р И В А И Д О К А З В А :
1. Че гравитационните полета ,продукт на гравитационно лъчение от телата ,обосновано от вечното движение не са консервативни.
2. Че телата с гравитационно обоснован променлив обем и маса ,при определено конкретно устройство и определени конкретни условия има: различни гравитационни потенциали между две гравитационни нива, както и различна от нула сумарна гравитационна енергия ,при движение по затворен път в гравитационно поле.
3. Че има директен достъп до гравитационната енергия на гравитационните полета.
4. Че директните гравитационни двигатели не са и не могат да бъдат вечен двигател,какъвто никакъв двигател не може да бъде.
5. Че на базата на гравитационните полета на земята и други небесни тела ,като естествени и неизчерпаеми енергоизточници ,докато съществуват , с директни гравитационни двигатели може да се реализира икономически изгоден и безопасен неограничен добив на полезна за хората енергия.
Ст.-Загора, 27.03.2004 год.
Д-р Г.К.Михов
Член на съюза на учените гр.Ст.-Загора
ама според теб материята е основния градивен блок на всичко и т.н.. Пич, КОЯ материя? тъмна, барионна, небарионна, екзотична .... ?
да не говорим, че това което твърдиш, че се приема, в голямата си част е ДОКАЗАНО грешно. тъжно, но факт :-) ако искаш, ще ти дам и статии по въпроса.
Коректно е това, което отговаря на обективната истина.
Материя и структури на материята са две различни нещо, както материята от която е изградено всяко живо тяло и неговата структура, форма.
При наличието на движението всички те , като структура, като форма са преходни, но същността им / материята/ от която са изградени е съхранима , вечна.Не се създава. Не се унищожава.
Не са обяснява с нищо друго освен със собствената си същност.
Всдички те , като структура на материята притежават базовото й качество инертността на базата на която подчинени на принципите на Нютон.
ненормална материя има - нарича се "тъмна материя" и в момента е огромна загадка за физиците.
като говориш за необсинамата същност: физиката иска да обясни именно същността и е стигнала доста напред в нещата. но очевдино ти не си и чувал за, примерно, струнна теория или теориите на великото обединение?
В светлината на теорията за базовата същност на Вечвостта те са непълни и не могат да бъдат всеобща база за едно всеобщо фундаментално обяснение на всичко, което реално съществува във Всемира защото произтичат само от част от общата характеристика на неделимото и съхранимо триединство от: пространство - материя - движение, от инертността на материята, като неино неделимо и вечно свойство, да се противопоставя на всяко външно силово въздействие, на всяко движение.
Според моята теория за базовата същност на Вечността, на Всемира само неделимото и съхранимо, вечно, несъздаемо и не унищожаемо триединство от про9транство - материя - движение е едествената обективна реалност, която, като всеобща база, фундамент, може да даде фундаментално и достоверно обяснение на всичко във Всемира.
Готов съм да се откажа от тази всеобща фундаментална база на безначалния и безкраен Всемир , ако някой ,на кратко може да ми посочи и докаже:
1. Някаква реалност извън пространството.
2. Накяква структура на материята, която да не е от това триединство, да не притежава неговата обща и частични характеристики, като пространство, като материя, като движение
3. Пространство, което да не е част от всеобщото пространство.
4. Структура на материята, която да не е част от всеобщата материя.
5. Движение, което да не е част от всеобщото движение.
6. Отделно самостоятелно съществуване на пространство, матеря, движение.
7. И още доста реалности, които не може да ги има без тази всеобща реална база на Всемира , без този всеобщ геном на Всемира от който и в който произтича всичко и който се намира във всичко, което реално го има във Всемира, като база, Бог, природа, както искате така го наречете.
Не може да се абясни необяснимото, като: Вечността, безначалиено, безкрайността , но те ни обясняват това, което е около нас и у нас, включително и нашата мисъл и чувства.
Тази тема не е за всички. Не е лесно в простото да се види и най сложното. Не е лесно да се види и проумее, че между падащият камък и формирането на нашата мисъм и чувсва има нещо общо, което ги обяснява. Не е лесно да се разбере, че има и необясними неща, които понатия и реалности, като Бог, като природа , Всемир и пр.