ЕДНА ВЕЧНОСТ С ДВЕ РАЗЛИЧНИ НАИМЕНОВАНИЯ ОТ ДЕИСТИ И АТЕИСТИ.
Неделимото и съхранимо триединство от: пространство – материя – движение и произтичащите от него вечни и ненарушими природни закони е единствената Вечност, която със своята обективна същност не допуща съществуването на друга Вечност . Със своята обективна същност от която произтича всичко тя напълно удовлетворява както твърдението на деистите , че всичко е от Бота ,в Бога и Бог е във всичко, така и твърдението на атеистите, че всичко е от природата, в природата и природата е във всичко.
Това триединство със своята обективна същност е единствената всеобща базова същност на Всемира и всичко в него. На базата на своята триединна същност, която е на лице при всяка макро и микроструктура на материята, изразена, като обем маса и движение, обуславя четири обективни характеристики.
1. Обща характеристика , като неделимо триединство от което произтича всичко във Всемира и което се намира във всичко .
2. Независима характеристика, като пространство, която определя триединството, като единственото вместилище ,което побира всичко и се намира във всичко във Всемира.
3. Независима характеристика, като материя , която определя триединството , като единственият инертен строителен материал във всемира от който се изгражда и разгражда всичко.
4. Независима характеристика, като движение, която определя движението, като единственият строител и рушител на всичко във Всемира, в това число и на човека с тяло, ум и чувства.
За теорията за базовата същност на Вечността извън неделимото и съхранимо триединство от : пространство - материя – движение няма нито Бог нито природа.
Човека е част от същността на това триединство и независимо от това , как го възприема, като Бог или , като природа той е негов продукт и по никакъв начин и с никакви средства не може в своето обективно познание да открие нещо, което не е от това триединство, да не е в това триединство и това триединство да не в това, което е открил и опознал, като реалност и обективна истина, каквито извън триединството няма и не може да има.
Колкото и да е изобретателен човека не може да изобрети нещо реално, което да е в разрез със същността на неделимото триединство и произтичащите от него природни закони и преди всичко с закона за съхранението на триединството, като реалност, като Бог и природа.
Съобразявайки се с тези два принципа в теорията за базовата същност на Вечността, като Бог и природа , анализирайки същността на гравитацията
2
и нейният механизъм на силово въздействие в продължение на много години , в 1960 година достигнах до откритието”Наличие на условия, при които гравитационното поле не е консервативно” и до директните гравитационни двигатели, които обуславят и гарантират бъдещата директна гравитационна енергетика с неограничени възможности за икономически изгоден и безопасен добив на енергия , на земята и други небесни тела, на базата на гравитационните им полета, като естествени и неизчерпаеми източници на енергия.